پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

برا اونایی که عمریه میخوان ۴ تا کار مثبت بکنن ولی همش در حال حساب کتابن

با مغز برو تو ٬ با عقل بیا بیرون!

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

یعنی اون تو طی یک پروسه ای مغز خام تبذیل به عقل میشه بعد دفعه بعد ممکنه دیگه کار مثبت نکنی یا ۵ تا کار مثبت کنی؟

الان من باس با کله برم تو این تخیل تو که اینی که نوشتی باز چه برداشتیه و بعد مگه با عقل بتونم از مخمصش در آم! :-)

مریم سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

@

مریم چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ق.ظ

آّهان.... :))
@

مریم چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

الان دقت کردم دیدم تو نسبت به من بیشتر به نفس کشیدن اهمیت میدی
آخه نقطه پرانتز های شادی که من میذارم بینی ندارند :)) ولی مال تو دارن اینجوری :-)

@

الان عملش میدم بکنن.... :+)

مریم چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

:)))))))))
خوشگل شد

پرانتزاتو بشمارمریم! :+)

مریم پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

تو رفتی مدل بینی رو عوض کردی
منم دهن اضافه کردم
چیه مگه

عوض کردن یه چیه اضافه کردن یه مقوله دیگر :+)

مریم شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ق.ظ

دیگه من بلد بودم یه چیزی به قیافش اضافه کنم :))

من که این آخری را متوجه نشدمز!

مریم یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

گفتی عوض کردن و اضافه کردن با هم فرق داره منم گفتم من فقط بلد بودم یه چند تا دهن بن اسمایلی اضافه کنم
:))

اوکی کشتی مارو :=>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد