پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

گ..وز پیج

این روزا سره رو از ناسره تشخیص نمیدم.کس نداند که در این بحر عمیق....سنگریزه قدر دارد یا عقیق....دور دور لادنه از نوع بنش یا حسین از نوع صدامش یا جرج از نوع بوشش....کو صلاح الدین ایوبی یا زکریای رازی

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ http://axhayziba02.blogsky.com/

سلام داشی (باتشدید بالای شین بخون)شرمندتم به مولا
باس بدونی منم دلم شکست جوابتو خوندم یهووکی شیطونه رف تو جلدم یه دری وری نوشتم واست تا باهم بسوزیم ...
اما تهش که گفتم بی ربط نامست لوطی ...
ما خرابه نوشته هاتیم هنوزم ...
اگه گفتم حرفی که نباید می گفتم بذار به حساب دلخوری از رفیقی که توقع ازش نداشتم اینا رو بنویسه واسم ...
اصلا بذار دادبزنم آّهاااااااااااای ایهالناس من این رفیقمونو با وبلاگ ونوشته هاش دوس دارم م م م م م ...

ارادت

مریم یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

...یا عقیق پسر جان.

مرسی از انتخاب

حسین رها یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.sabz-raha1.blogsky.com

این روزا،حرف از شهرت انسان هاست،نه انسانیت آنها.

ای امان از این روزها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد