پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

از بیان این سه کم جنبان لبت ..از ذهاب و از ذهب وزمذهبت

هیچوقت نذاشتم که کسی بفهمه چی فکر می کنم .یه جور احساس می کنم دارم گلواژه میگم .همه جیک و پک منو میدونن برادر/

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

خانه ای داخل اباد و بیرون خراب تا شاهی لشگری بر آن نتازد؟

مریم شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

همه ما این روزا شبیه خر همه چیز دان شدیم نمیدونم چرا.نگم همه به همه بر نخوره تعمیم نمیدم .شاید خودم شدم...تنهایی

عصبانیت رو قضاوت درست تاثیر نادرست میذاره

مریم شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

چقدر تصویر این لب اذیتم میکنه ...

. یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ http://shahrah.blogsky.com

ممنون که نظر دادی
موف باشی

مریم یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ

با عصبانیت نظر دادم به نظرت؟

فک نکنم.من اشتباه برداش کردم.چون تا حال ندیدم کسی با رضایت و خنده کلمه جدی بگه اونم با :خر

مریم دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ

دیدی شما که خر که سهله بدتر از اونم با شوخی و خنده میگم.
...البته خب مدت مدیدی نبودی شما....قابل اغماضه:)))
خوش باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد