پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پشمیمونی

آه آهویی با خری در طویله بسته اند و خر خرخند میزند که اوهوی آهو چقدر لاغری...چرا چیزی نمیخوری ..بیااا جوووو بزن بیا کاه.و آهو در فکر دشت و دویدن و علف تازه و گل و کاهو . طویله بان به ملامت آهو که تو چیستی کیستی که نه بار بری نه کره رام دهی کوفت کن آن علیق را که لاغر نشوی از برای حاکم که گنجیشکک اشی مشی را خورده و حال گوشت غزال می طلبد.بتمرگ.زرنزن.نگاه نکن.جم نخور.از خر بیاموز!

پارانوئید

وقتی یه جا آتیش گرفت و خواستی قهرمان بازی در آری خاموشش کنی اول تو آفتابه رو نگا کن که به جای آب توش نفت نباشه.بعدم که گه زدی هی فکر نکن عمدی به تو آفتابه پر نفت دادن.شانس نداری داداش تقصیر کسی نیس.از عرش به فرش

محمد رفیع

امروز رفتم مغازه دوستم...بعد یه پن سال کارمندی محیط غریب بود.آدماش فرق داشتن.به جا بفرمائید میگن بیگیر...به جا سلام میگن هوی چطوری مشتی؟....به هرکاری مجازن....مثه پشه که خون میمکه اینام بوی پول حشریشون میکنه...به هم میخندن اما سیاره ای ین واسه خودشون...تنهایی باس بیای بالا...نمیتونی آویزون شی...این یعنی یا علی مشتری برسون چون حقوقم دیگه حالا تو جیب اونه!...رفیق خوبی دارم.

اینجوریاس..

بله میگن اگه سگ پا تو گاز گرفت مشکلش اینه که تو نمیتونی پاشو گاز بگیری .... پارسا را بس اینقدر زندان  که بود هم طویله رندان ...کاسمو خالی کردم ...آبش گندیده بود....تشنم میشه اما وقت آن آمد که دستی بر زنم ...چند باید بود آخر پایبست.....میگن عمر زمین دویس میلیون ساله...موقعی که رفتم بزنم زیر کاسم چپش کنم همش به این فکر میکردم و به خودم گفتم بعضی وقتا هی آدم عکسشو میبینه تو آب ازش میترسه در میره...اما وقتی شنا یاد گرفت که مجنون شد و پرید تو آب...اوناییم که پریدن و غرق شدن تو هزاران سال گمن.مهم دله .خط میده.بش گوش دادم.گوش بده.گوش دادن.

شجاعت

دیشب که موقع خواب سرمو  رو دستم گذاشته بودم صدای تالاپ تولوپ نبضم میومد و دیدم یه کشف مهم کردم:اگه همه ماهیچه های بدن مثه ماهیچه قلب بود که ما اصلا خسته نمیشدیم .صب چشم افتاد به این ....


*امروز همه انرژیمو جمع کردم رفتم به مدیرم گفتم:دیگه نمیام سر این کار(حس عجیبی دارم)

ادامه مطلب ...

faak per second

شیش سیخ جیگر سیخی شیش زار....کارمندان فک زن و پاچه خوار مدیر تمرین بفرمایند ...یه چارده روزه فک قفل بوده خب !

اگر

تا چه بازی رخ نماید بیدقی خواهیم راند...عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست