پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

چه لوس!

تو را دوست میدارم و شنگولم که تصورات کودکیم بیهوده نبود حبه انگورم!

خیر و شر

نبردی است در درون من.نبردی با حتساب طلایه داران خردمند.طلایه دارانی که هر لحظه مرا در انتخاب اشتباه یاری میدهند و میترسم.به خودم اعتماد می کنم و سعی میکنم از جاده عدالت بروم.نمی شود لعنتی.خود خودم رشوه گیر است و رحمان و رحیم.گاهی دلش برای شیطانش می سوزد و گاهی طرف دیگر.مبارزه سختی در درون من در جریان است ...سالها.

تنوره دیو و راز طول عمر

وقتی عصبانی میشی مغزت خاموش میشه و سوئیچ میکنه رو غریزت..اونوقت اگه ذاتت خراب باشه هی سوتی اخلاقی میدی که بعدا پشیمونت میکنه ولی اگه ذاتت درست باشه هی غریزه گاز میده هی تو ترمز میزنی...موتورت داغ میکنه آمپر میچسبونی بعدشم سکته خدا نکرده.

خشم بر شاهان شه و ما را غلام...خشم را من بسته ام زیر لجام رو وقتی عصبانی میشی هی بگو!