پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

مرگ بر وودی آلن

دیگه باس پاشم برم.خانومم زنگ زده که بیا دنبالم.من الان تو این کارخونه دلندشت تنهام.همه از دیروز رفتن و من باس سال مالی رو یه سال ببرم جلو خیر سرم.گلوم یه کم درد میکنه.دیشب سیگار زیاد کشیدم.خوابم میاد.صب تا 10 خوابیدم.یه فیلم دانلود کردم شب برم خونه ببینم.صدای ماشینا از تو اتوبان میاد.هرکی داره میگازه برسه به یه نقطه ای و واسته.باز بگازه بره یه نقطه دیگه و هی هی هی تا سالش کلا تموم شه بره تو قبر.وودی آلن تو یه فیلمی میگفت: من نمیدونم مردم چرا سال نو شادن با اینکه میدونن یه سال به قبر نزدیکتر شدن.خاک تو سرت وودی آلن که آخر سالی حالمو با این حرفت گرفتی ولی از لج تو من سال دیگه نه تو هر نقطه ای وا میستم و نه به هر سمتی میگازم.سال نو همه مبارک

۱۳۹۰

آهوی قلم را بر صفحه کاغذ سیخونک میزنم و انشای خود را می آغازم .سال نو که میاد پرنده ها زر زر میکنن و بوی گند گلها به شمام میرسد.هوا رنگ آبی مزخرفی دارد و مردم همچون عنتر لبخند میزنند و ماهی های قرمز عین توله سگی که دمش را لگد کرده باشند توی تنگ گرد مسخره وول میزنن.من قصد دارم توی سمنو جیش کنم و بعدش بروم و عیدی های بچه ها را به زور دگنک ازشان بگیرم و با اش ترقه بخرم و توی گوش بابا بزرگ وقتی که خواب است روشن کنم.دیروز مامانم حواسش نبود و من دماغم را لای پلوهایی که داشت دم میکرد نمودم و فکر کنم که دایی خورد چون وسط غذا قیافه اش مثل پیچ شد!.من امسال قطعا موهای دختر خاله ام را آتش خواهم زد چرا که بچه اش خوشگل است و همه به اون لپ گلی میگویند و به من میگویند سیاه سوخته یام (کپی - اوغله!).یادم باشد ساعت را جلو بکشم تا همه سال تحویل جر بخورند وقتی بفهمند که بیخودی ضایع شده اند و ماچ الکی نموده اند و امسال اگر پدرم برایم دوچرخه نخرد از این هم بدترم و همین الان که زد توی گوشم که ده بار نگو بچه میخواستم بروم و سند خانه و دسته چکهایش را که زیر تخت است بردارم و بدهم به نمکی.خدا بش رحم کرد که انشایم مانده بود و الان فکر میکنم که سبک شدم.!

مام قاطی؟

هیچوقت دوست ندارم قاطی سی عا ست ! شم چون اعتمادمو به همه چی کم میکنه اما دلم میخواد یعنی از ته دل میخوام ای ک ثافت قذافی رو...ولش کن حوالش میدیم به خدا.احتمالا بهشت درخواست نیرو کرده اونم این سگو ول کرده که پرش کنه.بار الاها دیلیت کن این مرتیکه رو.بسه.آمین

ادامه مطلب ...

2a

دعای پارسالم:

خدایا

      یه کاری کن دست آخر هیچکس احساس نکنه که حروم شده.

     من رو معیار خوشبختی دیگران قرار نده.

     خدایا اینقدر رسیدن به هدف برام مهم نیست که بدونم تو مسیر درستم

     نشانه های درست رو پر رنگ تر کن وسط این همه نورهای رنگ و وارنگ.

     خدایا نمیگم رنج و غم نمیخوام ...اما میگم ازم امتحان سخت تر از حد توانم نگیر.

     خدایا دوست داشتن مردم سختم شده،نرمم کن.خدایا ....


دعای امسالم: خدایا جان ما عمر کسی نزار تلف شه!

خدایا به همه حال بده

خدایا مسیر درست باشه طولش مهم نیس

نشونه ها رو بده دستم@به چشام اعتماد ندارم

امتحان سخت بگیری ممکنه اصلا دیگه مدرسه نیام

مردمو هنوز دوس ندارم @ یادم بده

زلزله ژاپن


خیال زلف تو گفتا که جان وسیله مساز....کز این شکار فراوان به دام ما افتد

دقیقه های آخره

این چن روز آخر سال حس اون موقه هایی رو دارم که تو کلاس درس منتظر بودم زنگ بخوره و اون ده دقیقه آخرش یه ساعت میگذشت.

شط رنج

همه بازی به ذکاوت نیست ...مهره هاتم باس جای درسی گذاشته بشه و الا گسترش نداری چابکی نداری ولی اگه وضعیتو عوض کنی بیشترین لذتو داری

یک شب مهتاب

بهله ما تو تهرون!!  دنیا نیومدیم اما دستمون اومده که کسی که دروغ میگه قیافش چی شکلیه یا کسی که زنباره است از رو واو و ازش تشخیص میدیم یا کسی که میخواد سرت کلا بزاره رو مثه کره مچشو میگیریم اما همه تخصص هامون سر چیزای منفیه.تو تشخیص محبت٬عشق٬ شادی٬ فرصت تازه....قد گاوم نمیفهمیم!!!!فهمم!!(همه جیگر) علتشم یه چیزه: ما همش ترسیدیم!

جاده بس طولانیه ٬ خوابم میاد!

همسرعزیزم تحمل کن.بالاخره از رو باند مشکلات بلن میشم.دارم زورمو میزنم.نمیدونم چرا نمیشه.حالا فعلا تحمل کن.دارم زورمو میزنم که بشه.میخوام بلن شم.....فعلا نمیشه!


تاهل

فکر میکنمی که تاهل همانا این باشد که از نکبت تجرد آزاد.عاچق!.یعنی ترمز ABS.یعنی سوختن دلت واسه خدا که چرا همیشه تنهاس!

آرزوها

آیا شود که من در سرای خویش بر نشستمی و باران اشرفی همی بر آستانم ببارد و از هر سو اطعمه و اشربه روان و بر چهار گوشه تختم غلامان و باد زدندی مرا و من نوشمک مکیدمی و پلاستیک دون دون ترکاندمی و جدول حل نمودمی و همچنان به لطف خدا شاکر و بد جور ایمان آوردمی آنطور که کس نتواند؟!!!!

اوووف جان غ غ غ ذا

یه چیزایی هس که ندیدی وقتی میبینی فک میکنی ا ا ا اینو برا تو خدا آفریده انگاری...این غذا برا من اینطوری شده.نگاش میکنم چپ میکنم!


نامه ای به آینده

کلیک

تو این سایت یه ایمیل بزن به خودت یه ایمیلی که میخوای مثلا سال دیگه دستت برسه

خواب

دیروز دوستم زنگ زده که خواب دیدیم جنابعالی شیرینی پخش می فرمایید!....بنده امروز یک نفر اوزگل به مجموعه ام به زور اضافه شد.این هم از علت شیرینی دادن...خوابت بخوره تو سرت