پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

لوسیفر

شیطان به آرامی وارد میشه و به سختی خارج.این از ضعف ماس یا از ذات اون؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
دل پریشون جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ http://delparishoon.blogsky.com

خدا خطاب به شیطان میگه: ان عبادی لیس لک علیهم سلطان الا من اتبعک من الغاوین (بی تردید تو را بر بندگان من هیچ تسلطی نیست مگر بر کسانی که از تو پیروی کنند که گمراهند.) - سوره حجر۴۲

ع.خ جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ق.ظ http://jump.blogsky.com

این جوابی بود با کلی سوال ۱: علت اینکه بحث تسلط شیطان بین خدا و شیطان در می گیره چیه؟
۲-شرایط چه گونه باس باشه تا کسی از شیطان پیروی کنه؟
۳- معمولا کسی کمتر با خدمتکارش کله میکنه معروفه اگه دونفر با هم بحث کردن اونی که عاقله مقصر تره.چرا خدا با بنده ناچیزش بحث مبکنه و میرسه که شیطان دس تو برنامش ببره؟
۴-چرا خدا با یه اشاره از بین نبرش و بشریت رو دستاویز شیطلن کرد
۵-خیلیه....در ضمن ای سوالا جواب واقعی می خواد و الا همه میدونیم که جوابای از سر باز کنی چیه؟

مریم جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ق.ظ

انسان فراموش کار ....یادش میره چکاری رو از کی یاد گرفته...خوشه چینی میکنه ...بعد که میخواد خودشو هرس کنه...چند تا از این میبره میندازه دور/چند تا از اون/سر جمعش میشه مغلطه ای از همه چیز/شیطان و انس و پری...
شیطان بیچاره چکاره بود این وسط؟ذات شیطان سوزاندنه/انسان خروار خروار خاک میریزه روش تا بتونه نگهش داره...پس میمونه.شیطان خودش داره آذوقه آخرتش رو ور میداره...نه ضعف و نه ذات که تنبلی و فراموشکاری این وسط جولان میده....
چقدر سه نقطه گذاشتم من / بد عادت شدم:)))

میدونستی مسیحیا معتقدن ذات جهنم سرماس!...هرولایتی همونی که می رنجوندش میگفته جهنم...تو انجیل جهنم سرده تو قرآن گرمه....شیطان یعنی لذتی که می بری و بهای بیشتر از قیمتش ازت میگیره...این چند نقطه رو هم دوس دارم و اینم برا شما ....

مریم شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

بله معلومه که میدونستم.برای عرب گرمه برای اسکیمو سرده برای ما لابد اکسیژن خالصه:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد