پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

نتیجه...

 سه قسمتم:

-روح

- من

- بدن

روحم همونجاست که درسای زندگی و تجربیات توش میشینه و قراره که مثلا اسمش ناخودآگاه باشه و درسایی رو که گرفتم و نکات خوبی رو که میشنوم تو زمان درست در کسری از ثانیه بروز بده(چرا این همه نکات زندگی از همه جا میگیریم و موقع مناسب عکس العمل اشتباه نشون میدیم و بعدش خودمونو میخوریم که چرا به ازای عمل ایکس خروجی ایگرگ ندادم با اینکه میدونستم کار درست چیه؟یا شهود یا نبوغ میتونه تو روح چیزی بنویسه)

-من: همین کسی که به روح و جسم خوراک میده و دنبال نیازاشونه

-جسم: محل جولان روح

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://flaneur.blogfa.com

نتیجه:
اوه ه ه ه /چه منه خرابکاری
یا
به به به /چه منه کار درستی

حسین دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://ialone.ir

این روحه یه چیزایی رو توجیه نکرد البته من اسمشو مغز گذاشته بودم

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ

یک سال پیش:

"گاهی جسمم چیزی رو طلب می کنه که روحم از اون گریزانه. دعوای بین روح و جسم در می گیره. هر کدام حرف خودشونو می زنند و پس از قهر کردنشون، من که حاصل قرین شدن اونها هستم، به مانند طفلی یتیم، سرگردان و حیران، خیره می مونم که باید به کدام سو گام بردارم.."

به سوی لذت بیشتر شاید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد