پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

آقای رارنده تاکسی گفت:

داداش راه بهشت از جهندم میگذره!.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://flaneur.blogfa.com

نفرمودن راه جهندم از کجا میگذره ؟نیس که ما قراره یه تک پا تشریف ببریم اونجا گفتم نقشه راه رو کامل داسشته باشم گم نشم
:)

یعنی الان تو بهشتی؟...تبریک میگم

مریم شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

ا اومدم بگم به سلامتی کجا رفتی؟خبری نیس
بالاخره یه دورانی رو باید تو بهشت بگذرونی چه از این به اون چه از اون به این..غیر اینه؟

حسین یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://ialone.ir

یه چیزی میگیا نمیشه هیچکدومشو نریم. بگو وایسه پیاده میشم (کلیشه ای :دی)

چی رو نریم؟ عزیز منظورشو گرفتی واقعا؟ من با حرفش خیلی حال کردم برا من مصداق داش.بعضیا باس چاه بکنن تا به آب برسن برا بعضیا بارون میاد.اون چاه کنش که من باشم مصداق همون گذر از چاه جهنم به آب بهشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد