پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

طوطی قشنگم...(با لحجه برادران عشق جاهلی)

-لوکیشن از راست :رارنده! - من - آقای دااش


داش من کمش کن او ضبطووووو

-شرمنده داش ولی حال میکنم بااش

دااش اقلکم یه چیزی بزا صفا کنیم جون شما!

- نو کَ رٍ تم بامرام

چی حال میکنی بگو بزارم براد

-راسش اگه ایرج مهدیان داری داشی بزا والا جوات آقای خودمون اینا هه هه هه

اتفاقا یه حمید تاجیک دارم ملسه جون شوما ٬بزرم؟

ایولا

- طوطی قشنگم طوطی قشنگم گفتی بر می گردی ....

آخ چه حالی داشتم من


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

آخی:)))

حسین پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

با صدای مهدی مقدم :(

حسین پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

ارنجمنت بای دی جی .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد