پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

بعضا دو مدل انسان داریم...

-گروه اول تورو تا سطح خودشون میکشن پایین و گروه دوم خودشونو تا سطح تو میکشن بالا!

مثال(حسادت):

- آقا ما رفتیم یه هفته ژاپن چه صفایی!

-شنونده اول: جناب٬شما گویا مغولستان رفتین میفرمائید ژاپن

-شنونده دوم: اتفاقا ما هم یه هفته رفتیم اتریش(حالا مهم نیس رفته یا نه)



نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ق.ظ

یعنی مدل دیگه ای نیست ع.خ؟
@

چرا خانوم اما تموم کردیم فردا بیاین :+) یه مدلی هس به نام ...اگه گفتی!

مریم یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

من چه بدونم /ولی فردا میایم میبینیم:))))

خلاقیتت را دوست دارم ای یگانه دست انداز :+)

هاگن یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ http://hamnavaee.blogsky.com

توی زندگی هم همین جوره......
بعضی ها دیگری رو بالا می کشن تا هم قدشن و بعضی دیگری رو کوتاه می کنن تا هم قدشن...
گروهی هم اجازه ی قد کشیدن نمیدن.

........

منم منظورم زندگی بود خب جناب ;-9

نینا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ق.ظ http://nena.blogsky.com

یعنی مرده این پستت شدم ها

یعنی من یه دوست نامرد دارم از گروه شنونده اوله

همش همین جوریه نارفیق دیگه البته دارم باهاش تموم میکنم رابطه رو

خیلی رو مخمه

راستی لینکت کردم

مرسی و این جور دوستا بدم نیستن آدم ادبو مثه لقمان میتونه از بی ادبا بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد