پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

خطرات پنهون گَل دل ما...

تازگیا متوجه شدم که اِ اِ اِ چند تا آدم آنرمال دور برم اومدن و رفتن ولی ما از گیرشون در رفتیم یام هنوز پهلو مانو بعضی وقتا صبحها میبینیمشون و یه سلامیم عرض میکنیم اما تو زندگی پنهونشون معلوم نیس چه خبره یعنی وقتی هیچکی نیس اینا رو ۶ ساعت ببینه چه کارای شاید زشتی انجام میدن ....


- یه بنده خدایی بود تو دوران دبیرستان ما که خیلی آدم درگیری بود ولی همیشه سفید میپوشید و مثلا خیلی تمیز بود.یه مدتی تو همون سن خیلی میخواس زن بگیره و سه سال بعد به عینین خودم ملاحظه کردم که ....اینو نمیشه گفت ...خدا میبینه!


-یه چن سال پیش رفته بودم شرکت یکی از دوستان بابام و یه جفت آقای لولک و بولک هم اونجا بودن که کوتاهه یه سر کچل هندونه ای داش و یه عینک ته استکانی و پیرن رو شلوار و خیلی مثبت و قیافش یه جورایی به گاندیی میمونس که شلنگ باد وصل کرده باشن به فلانش!...چن روز گذشت و من رفتم کافی نت سر محل برا فک کنم نتیجه کنکور ارشد...داشتم دپرس بر میگشتم که یه هو نیمرخ این آقا رو دیدم و خیلی طبیعی رد شدم و برگشتم که ببینم رو مونیتورش چیه آخه مصداق ایشون و کافی نت مثه آب و روغن بود.رفتم نزدیکتر و دیدم بهه...رو صفش پنج تا صفحه مسنج-ر باز کرده و همچین ناشیانه هم مشغول تایپ که اصلا انگار دنیا نیس....


- یکی از همکاران جدید و بسیار ادعای کلاس و دیسیپل و این صوبتا رو باتفاقش میریم نهار.حین نهار چنگال دست چپ قاشق دست راست.اه مگس پیف پیف.آخ چه خورشت آبداری آدم چندشش میشه بخوره.اوه ظرفاشون لکه...نهار تموم شده.همه مشغول تبدیل غذا به شر و وریم و هرکی یه چرتی میگه.یه هو میبینم جناب ٬ انگشت کوچیکه دستشونو میبرن تا بند سوم بعلاوه نصف دست ته دهنشون و غذای گیر کرده رو میفرسن خندق بلا!


-داستان اون معلم کودک نوازم که گفتم!


- دانشجو میباشیم.در شهر غربتمن.هم اطاقی دارم بهتر از برگ درخت.من نمازم را ۴ صب میخوانم.من نمازم را وقتی میخوانم که اذانش را باد گفته باشد سر سجاده...اهپ..این کیه کله صب رفته سر شلوار ما رو جالباسی .دهه دستشم تو جیبمه.اوهو پول منو چرا برداش...یک هفته بعد دیپورت میشود.بعدا میفهمم که یک سری از مهمانان هم همینطوری بلا زده شده اند و از ادب در قضیه را گذاشته اند.


-ساعت یک شبه و رفتگران محترم هنوز نیومدن که آشغالا رو ببرن و من جهت اینکه میونل آنها را نجراند میروم توی کوچه که بردارم ببرم بندازم!سطل آشغال بزرگ سر کوچه که یک هویی خانوم همسایه چن خونه اونورتر با لباس نامرئی میاد دم در آشغالاشو میزاره توی سطل که ببره تو و اصلا انگار ما اونجا گرز رستمیم و یه اداهایی هم در میاورد البته! ناگفته نماد لباس نامرئی شون دوتیکه قرمز بود! ما همیشه با یه هیئت دیگه ای میدیدیمش و خیلی او کی بود...حتما شیطون تو جلدش رفته بوده!


- آها...همکاری داشتم در سر کاری که ایشان سخت رژیم گرفته بود در سن بالا و سخن از روزه میفرمود همی.ما ایشان را میدیدیم و دم خروس را هم.حالا بگیر حس شیشم.یه روز که از قضا به اتاق ایشان رفتم جهت پاره ای مسائل ایشان در راهرو مشغول صحبت بود و گویا مرا ندید و من گویا دیده! پشت سیستم ایشان میروم که مشکل را مرتفع کنم .صفحه اکسپلورری مینیمایز است .تقصیر من نیست.ماکزیمایز میشود.چشمم به یک سایت چت میوفتد . نوشته اصلان: من گفتم که زنم رو با دوس پ...گرفتم و تو رو هم اگه دوس دارم برا اینه که تنهام.گلی:من نمیتونم اینطوری ادامه....و من صفحه رو بستم و اسکرال نکردم.


* پینوشت:من فرشته نیستم اما دوستم ندارم شیطون باشم.فک کنم وضعم از اونایی که یه طرف قضیه رو گرفتن بدتره!

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

بله دیگه بدتره/اگر یه چیز تو دنیا باشه که اجباری اجباری اون آگاهیه و ناگزیری که آگاه شی امروز نه فردا
نمیشه وسط وایستاد اونم یه مدت زیاد
@

جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون :-)

نینا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

بله شما درست می فرمایید

ولی خب خودم یا خودت هم اونجوری که جلوی این و اون کلاس می ذاریم تو خلوتمون نیستیم دیگه

مثلا تو تا حالا نشده وقتی تنهایی و دماغت می خاره انگشت کنی دماغت

البت این فقط یه مثاله

چیزای دیگه رو خودت اعتراف کن

بنده ته مطلب اعلام برائت از بیگناهی نمودم اما اینا یه کم فرق میکنن و مخفی کاری عادین و چیزایی که من نوشتم غیر عادی مثلا پابرهنه رفتن تو توالت!...شما دختر میدی به همچین پسری؟ :-))...معتقدم دقت تو ریز رفتار میتونه نتیجه بخش باشه طبق فرمول if a then b یعنی که وقتی کسی کاری رو میکنه قطعا از یک مرزهایی رد شده تا به اینجا رسیده و ما میتونیم مسیرشو اندکی حدس بزنیم و پی به چیزای دیگه ببریم.

حسین پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://ialone.ir

به هر حال اینطوریه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد