پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

میگم س بگو سعدی...

*حجمش بالاس.خواستی ببینی سیوش کن

نظرات 5 + ارسال نظر
نینا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ق.ظ

وای نمی دونی با این شعر چه جوری منو بردی به دوران گذشته

مرسی

دوران خوب

جان سخت یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ق.ظ http://zabarmard.blogfa.com

fucking power
why?????????????????
--------------------------------------------------
معتقدم عرفان دو اثر متفاوت بر جامعه ی ما داشته:
1- باعث ایجاد راهی برای گریز از تحجر و دگماتیسم سنت و دین شده و به نوعی سزآغاز روشنفکری دینی می بینمش
از طرف دیگه اخلاق رو در وجود مردم این سرزمین نهادینه کرده (چقدر از این واژه ی اخلاق تنفر دارم!)و همچنین خودش تبدیل به یک چارچوب فکری شده و نوعی تحجر جدید رو ایجاد کرده.

به خاطر اینکه مال من نیست :-) اون پاور...البته آب اگه یه جا بمونه خب خراب میشه و عرفان هم ۷۰۰ ساله خورده به کوه!

آرمیتا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://armita62.blogsky.com

سلام ع.خ خوبی گلم سلام . خواهر گلم . خوبی عزیزم . تواین شبای عزیز مارو فراموش نکنی

خواهر؟!!!

حسین یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://ialone.ir

البته آب اگه یه جا بمونه خب خراب میشه
خصوصا اینکه کلی آشغالم توش بریزن. به هر حال هر چیزی که فراگیر میشه آخر یه آفتی می گیره.
چقدر از این واژه ی اخلاق تنفر دارم!
به هر حال این کلمه مثل خیلی از کلمات حالت مقدسی گرفته و نقدش در همون نگاه اول با مخالفت ذاتی آدمها مواجه میشه که متعصبانه است.

من از نقد میترسم!

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

اوه اوه! من دیوونه سعدی ام..ای خدا این چی کار کرده..چی سروده..
من از هوش می رم وقتی می خونمش..ای ساربان اهسته ران کارام جانم می رود..واندل که با خود داشتم با دلستانم می رود..من مانده ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او..گویی که نیشی دور از او در استخوانم می رود....
--------
یکی از فرنگی ها ازم خواست براش یه شعر بنویسم و من از سعدی نوشتم و براش توضیح دادم که چه مفاهیم نابی تو اشعارش نهفته است..
ای خدا من عاشقشم :)) منظورم اینه عاشق سعدیم :))

کیست در این شهر که او مست نیست؟!...:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد