پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

مناجاتنامه خواجه ع.خ

صبور بودم صبور بودم یه کوه پر غرور بودم٬احمق بودم.باس زودتر گازمو به سیب دنیا میزدم هرچند قسمت کرموش .جای نگرانیش موقعی بود که نصف کرم رو تو سیب میدیدم.

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ق.ظ

الان
گازش زدی انگار
آره؟
:)

نه بابا هنو چه خبره؟!!! هنوز بلفی و لیلیبیتیم مونده تا خانوم و آقای جونز بشیم ! :-))
اینجا رو ببین عکسای توپی داره:
http://talkandtea.net/photo/index.php?showimage=1

مریم یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ق.ظ

@

جان سخت دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ http://zabarmard.blogfa.com

یا شیخ
یا فخرنا انت دقیق فی هذه المکاشفات!
حالا که خوردیش(!) چه طعمی بود؟
منم گاز بزنم یا نه؟
طعم های دیگه شو هم امتحان کردی یا نه؟پرتقالی؟موزی؟

چی بگم باس از جلال آل احمد بپرسی که اینو نوشته تو یادداشتای شخصیش! ولی خب منم باش حال کردم...منظور از سیب هم همون سیب حواس پسر جان که استعارس از دنیا got that ?

مریم دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ق.ظ

چه جالب که من این مناجات رو به نام شکسپیر خونده بودم
@

میفهمم منظورتو اما من یه چیزی یادم مونده بود به زبون خودم نوشتمش البته که شبیه اصلش نیست و عذر میخوام

مریم دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

نه نه منظورم اون نبود گفتی شریعتی گیج شدم
:)

من گفتم شریعتی؟!

مریم دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ

راسی ممنون واسه اون عکسای توپ:)

خداییش باحال نبود!

مریم چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ

خب من الان رسمن اعتراف میکنم که حافظم به زیر صفر نزول کرده
آل احمد گفتی من به ثانیه یادم رفت عوضش یه چیز دیگه اومد تو ذهنم و از اونجایی که در این دو سه روز اخیر شبیه این کاررو زیاد انجام دادم برا خودم نگران شدم/یعنی دارم میمیرم؟
:)))

خدا نکنه ! به هر حال پیش میاد...دفعه اولتم نیست! :-)

حسین پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://ialone.ir

وسط گاز زدن موندیم !

بازم همینکه اولش نیستی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد