پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

خیر و شر

نبردی است در درون من.نبردی با حتساب طلایه داران خردمند.طلایه دارانی که هر لحظه مرا در انتخاب اشتباه یاری میدهند و میترسم.به خودم اعتماد می کنم و سعی میکنم از جاده عدالت بروم.نمی شود لعنتی.خود خودم رشوه گیر است و رحمان و رحیم.گاهی دلش برای شیطانش می سوزد و گاهی طرف دیگر.مبارزه سختی در درون من در جریان است ...سالها.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ق.ظ

رشوه گیر
جای تامل داره
کمی بیشتر صحبت کن

آره خب..نفست قوی باشه کارت زارهمیدونی تست اینکه بخوای بفهمی کی خوبه کی بد چیه؟
خیلی سادس.طرف خودش اعتراف میکنه.ازش بپرس براش کار بد کردن سخت تره یا کار خوب.معلوم میکنه به کدوم طرف قضیه نزدیکتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد