پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

آنچه در دانشگاه عاموخطیم همان بود که عمله بهترش رو تو کوچه یاد گرفت


یه چیزی رو میدونی مهندس؟!....قد گاوم نمیدونی مهندس

                                                   اوستا کار ۶۰ساله به فارق التحصیل ۲۵ ساله


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ق.ظ

واقعن فکر میکنی اینطوریه؟

چندین بار در پستای مختلف نوشتین که من اینطور فکر میکنم!...من چی رو چه طور فکر میکنم؟این یکی که فکر نبود دیده بودم! تا بعد

مریم سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

بله نوشتم ع.خ عصبانی! اما انگار بد برداشت کردی
وقتی چیزی رو مینویسی یا بهش اعتقاد داری که از رو تیتر من اینطور برداشت کردم یا نه فقط نقل قول کردی که باز هم میخواست چون چیزی تهش نگفتی ببینم نظرت چیه
همین فقط

من عصبانیم؟...اصلانم اینطور نیست...شما با کی بودین؟! من با کیم؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد