پرشواز

هر آدمی یه کتابه

پرشواز

هر آدمی یه کتابه

ارذل الراذلین

همچنان که با-سن آهوی قلم را در دهان میفشارم و عصاره پلاستیکی آن را می مکم(یوغ!) یادم آمد قصه عهد صبا کز دم احمق صبا شان شد وبا! ...یه زمانی خیلی دور همه ملت با مداد می نوشتن و یک مداد سیاه داشتیم که استدلر بود و یک گلی که سوسمار نشان.حالا اگه یه بچه ای خیلی خودشو جر میداد یه خودنویس براش کادو میدادن که مام جر خوردیم.خیلی دوسش میداشتم خودنویسم رو و هی پالیشش میزدم و زرت و زرت سطح جوهرشو ست میکردم و همیشه ام دستام جوهری که ملت ذله.پدرجان هم خیلی فکر میکرد خنجر زده و دائم میپرسید آی خودنویست کو آی گم نکنی...یه روز که سرویس مدرسه که اون زمان اتوبوس بود رو سوار شدیم خودنویس رو از سر حماقت نهاده بودیم جیب با-سن و تا نشستیم خودنویس از کمر تررق!.ما یه هو سکته که آی بیچاره شدم و آی میکشن منو و آی های دیگه و تا خونه تو شیش و بش اینکه به حاجی چی عرض کنیم!.رسیدم خونه زدم زیر گریه که آی رسولی(تنها بچه لات کلاسمون!) خودنویسمو شکسته و از اونجایی که خونشون به ما نزدیک بود پدر خان دست مارو مثه بشکه بیس لیتری نفت محکم چسبید و رفتیم در خونشونو اون بدبخت هی به باباش هوار می زد که من نشکستم و باباش هی میزد تو کلش که ای الاغ! و یکیشو انقد محکم زد که صدای طبل دالایی لاما داد کلش! بابم رفت جلو یارو رو گرفت. که نزن کشتیش و ما اصلا حرفمونو پس میگیریم.من اصلا فکر اینم نبودم که چه خری رو با خودم دشمن کردم که داستانش باشه واسه بعد.منتها تجربه حسن آقا برا بچش این شد که با توجه به اینکه دنیای آدما با هم فرق میکنه تا نرفتین تو دنیاشون رو داراییاشون قیمت نذارین و قضاوت شخصی نکنین  و الا کارایی میکنن ملت که کف بالا بیارین.تمت!
نظرات 4 + ارسال نظر
سیتکا سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://jirjirakmirza.blogsky.com

این رسولی ها هم اینجوری رسولی شدن دیگه!! :)

کیمیا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ق.ظ

ِDon't likeeee at all

اینه

مسافر چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

من کلا با قضاوت مخالفم حالا به هر نحوی که باشه چون هیچ وقت شرایط یکسان نیست پس قضاوت ما ممکنه باطل باشه
من رو یاد روزای گذشته انداختی
روزائی که یه مداد تراش و یا یک پاک کن چقدر برامون عزیز بود و حالا... بگذریم

یادش گرامی

جوراب پاره و انگشت ازاد چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

حالا جا قحطی بود گذاشتیش اونجا ؟؟؟

عقلمون گرد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد